28.11.12

Gold, fur & diamonds


Dzisiejszy set jest moim pierwszym blogowym outfitem zaprezentowanym w osobnym poście. Dlatego też, żeby bardziej przybliżyć Wam moją osobę, chciałam pokazać zestaw, który bardzo lubię i który to jest kwintesencją mojego stylu. Lubię mieszać dodatki, faktury, tonacje chłodne i ciepłe. Moda jest eksperymentowaniem!


Today's outfit is more about my view on fashion than chasing trends. I want to show you my set, which  is an essence of my style. As you probably have noticed, I love mixing accessories, patterns and fabrics. Remember - fashion is experimenting, so don't be afraid of being a bit creative!


Choć szał na azteckie utrzymuje się już przez kilka sezonów, ja nie rezygnuję z dodatków z jego elementami. Tę kopertówkę zakupiłam w sieciówce. Doskonale sprawdza się, aby ożywić outfit, nie tyle kolorem,
a ciekawym wzornictwem.

You might be bored with these whole "aztec" thing. Last season, indian fabrics were everywhere. Nevertheless, I don't want to give up and forget about this trend. This purse is great when you want to make your look more lively and energetic.



Uwielbiam biżuterię - dużą, świecącą, z mnóstwem ornamentów. Przez nie ubranie nie jest banalne i standardowe.

I love jewellery - it definately must be big, glittering and with dozens of ornaments. 


W mojej szafie dużą rolę odgrywają męskie dodatki, jak na przykład ten pasek, który "dostałam" od mojego taty... W rzeczywistości to on nic nie wie o tym i może niech tak pozostanie:)

I also collect some male accessories. One of them is this belt that my father 'gave' to me... To be honest, he doesn't know about it yet. I'd rather leave it this way:)

photos by Agata Madzia


blouse: vintage
trousers: TK MAXX
purse: H&M
ring: Parfois
necklace: thrift store



xoxo,
Ola



8 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten zestaw! tak trzymać :)
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się sprostac oczekiwaniom:)

      Usuń
  2. Torebka jest MEGA! a co to jest na ostatnim zdjęciu? pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na ostatnim zdjęciu - mały sneak peak mojej ulubionej czapury:)

      Usuń
  3. Jak dla mnie zawsze WIKI ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń