29.1.13

Sail with me!

Hej wszystkim, szczególnie w tym trudnym dla nas czasie (patrz: sesja). Mam nadzieję, że ten post przynajmniej na moment oderwie Was od książek :) Zdjęcia robione były na Małym Rynku. Niestety, tym razem śnieg z deszczem kompletnie nas zaskoczył. Schowałyśmy się więc pod arkadami. Cały ubiór utrzymany jest w tonacji zimnej. Obowiązkowo tym razem założyłam sztuczne futro. Dla urozmaicenia - sukienka z Asos w ciekawy deseń. Przyznam szczerze, że dla mnie to jest wzór jak z 101 Dalmatyńczyków. Ale to tylko moje odczucia:) Dla ożywienia zestawu dobrałam kopertówkę z Solara. Świetna jakość, a że trafiłam akurat na przecenę, cena była również jak najbardziej przystępna. Tym razem skupiłam się mniej na ustach. Dobrałam delikatną różową pomadkę z Manhattana (nr 57K, jakbyście byli zainteresowani) i delikatny, matowy, różowy lakier z Inglota (nr 858). 

Hello everybody! How are you doing with your exams, guys? I guess everyone is  focusing on studying right now :) However, maybe you'll find a moment to take a look at this post in your break-from-studying-time. Photos were taken on the Little Market, in Cracow. Unfortunately, just when we wanted to start the photo shoot, it suddenly started raining ... and snowing at the same time. Really big combo! So we hid under the arcades. The entire look is dominated by cool tones. I am wearing a black fake fur, which is warm and comfortable; the dress is from Asos. It's covered with an interesting pattern. I don't know why, but every time I look at this dress, I see some kind of 101 Dalmatians' inspired print - but it's just my personal view. To spice up my outfit, I added a yellow purse from Solar. It's made from really great real leather. I was lucky, because I bought it for a special low price, due to the end of the season. In comparison to my previous looks, this time I focused a little less on my lips. I've chosen a delicate, pink lipstick from Manhattan (No. 57K, if you are interested) and matte pink nail polish from Inglot (No. 858).





beanie: Adidas | fake fur: TK MAXX | dress: Asos | shoes: Dockers | purse: Solar |jewelry: H&M


Ola,

10 komentarzy:

  1. czapka mi nie pasuje, za sportowa do tego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieszać style, bawić się modą, ale spoko;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba!:)

      Usuń
  3. ten post podoba mi się najbardziej ze wszystkich na tym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to!:) Cały czas się rozwijamy, więc pewnie nie raz jeszcze Cię zaskoczymy xD

      Usuń
  4. fajna stylizacja a żółta kopertówka ożywia całość, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) power of color, no nie?:) xD

      Usuń
  5. ciekawe zestawienie! ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i kopertówka!

    OdpowiedzUsuń