14.2.13

There was a cloud of dust


Hej! :) Czy mieliście też tak, że kiedyś ubieraliście się dużo bardziej ekscentrycznie niż obecnie? Pamiętam, że taki okres przeżywałam na przełomie gimnazjum i liceum... Słowem: z perspektywy czasu były są to dość traumatyczne wspomnienia. Niemniej, każdy ewoluuje, a jego styl idzie z tą przemianą w parze. Mój styl powoli przechodzi na "jasną stronę mocy". Staram się go trochę upraszczać, żeby był ubraniem, a nie przebraniem. Możliwe, że zapytacie, co skłania mnie do takich przemyśleń? Otóż ostatnio nawiązałyśmy (z Weri) współpracę z Who? Jest to firma wykonująca prześliczną biżuterię. Moim zadaniem był tylko wybór napisu. Było to nie lada wyzwanie. Zaangażowałam do tego nawet moich przyjaciół :) Tak naprawdę jest rzeczą szalenie trudną określić się, zdefiniować do jednego słowa na tyle, aby było oryginalne, niesztampowe, a jednak pasowało do mnie.
 
Hello:) Do you know this akward feeling when you realize that your early-youth style was a little bit too eccentric? I remember going through that time at the end of middle school and at the beginning of high school ... Honestly, those are quite traumatic memories. However, each of us changes, develops, the style transforms, too. My style has been slowly transfering into the "light side of the force". I try to simplify it a bit. At this point you'll propably ask: what leads me to such thoughts? Well, recently we (together with Weri) have started a new collaboration with Who? They make lovely jewelry. My task was to select  a perfectly-matching inscription. It was quite a challenge. I've involved even my dearest friends :) In fact, it's extremely difficult to choose one word which defines you and is original

 

Standardowo, zrobiłam całą listę i wybieraliśmy. Efekt: BASIC. Dlaczego? - prawdopodobnie dlatego, że:
1. Nie jest kolejnym słowem w stylu: faith, believe (bez obrazy, ubóstwiam te słowa, ale są one na tyle popularne, opisując masy, że powoli zatracają swój indywidualny wydźwięk).
2. Kształtuję swój styl, odchodząc od nieprzemyślanych wariacji. Kierunek - prostota.
3. Mimo upraszczania moich outfitów, wciąż pamiętam, aby odzwierciedlały mnie, więc dopuszczam element nieprzewidywalności, wychodzenia z konwenansów. Dlatego BASIC jest podstawą, korzeniem moich ubiorów, które później ulegają modyfikacji.
4. Jest to też chwytliwe, szybko wpadające w ucho słówko. Jak ktoś się pyta, co mam na bransoletce napisane, nie muszę męczyć się z 4-sylabowym słowem, tylko krótko, dwusylabowo: BASIC :) 

As usual, I've started with a list. The effect: BASIC. Why? - Probably because:
1. Comparing with other 'popular' words like faith, believe etc. this one is a little bit more unique (no offense, I adore those words, but they are so popular that they are slowly losing their individual meaning).
2. My current direction in what I am wearing is simplicity and this word suits perfectly.
3. Despite the simplicity of my outfits, I still remember that they need to reflect my personality. I still add some elements with a splash of unpredictability.. Therefore, BASIC is the foundation of my clothes, which are later modified.
4. It's a catchy word. If someone asks what is written on my bracelet, I don't need bother anwering a 4-syllabic word, only briefly say a short, 2-syllabic: BASIC :)









beanie: H&M | scarf: ZARA | bracelet: Who? | earrings: H&M | blazer: no name | skirt: Orsay | lace top: TOPSHOP | shoes: Docker's 



xoxo
Ola



18 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka! Stylizacja też bardzo mi się podoba, cudowna marynarka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, mój "styl" też na przełomie kilku lat ewoluował i się nasłuchałam jak to studia mnie zmieniają i w ogóle całkowicie beznadziejna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko masz fajne ! bardzo mi się podobasz w tym looku :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh wow! I love this outfit. I want yout blazer!

    x Tyler,
    www.sydneyfrancisco.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really appreciate that! Totally glad you like it! Honestly, I don't wear this blazer very often, I have always thought these colors don't suit me well, but since you like it, maybe I'll consider wearing it a little bit more often:)

      xoxo Ola

      Usuń
  5. świetna stylizacja ;) marynarka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe zestawienie ...ładna biżuteria , wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś śliczna ;) Super marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w gimnazjum kochałam nosić polary XD Teraz już nawet nie mam ich w szafie. Wolę białe koszulki, koszule w kratę i dopasowane spodnie :)Śliczna sceneria do zdjęć :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba czapka i twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny ;) piękne zdjęcia i bardzo ciekawa marynara ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kamizelka, mega oryginalna!!

    Dołaczam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia! ciekawa biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna marynarka i czapka - ma piękny kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń