14.3.13

A thousand slowly dying sunsets


I zachciało mi się carskiej Rosji. Wydanie jest nieco bardziej "barokowe" od poprzednich. Płaszczyk który widzicie na zdjęciach kupiłam dawno temu z Zarze, jednak dopiero teraz zaczęłam częściej go ubierać. Outfit składa się z pozornie niepasujących do siebie elementów, ponieważ połączyłam zarówno biało-czarne wzory na spódnicy z granatową koszulą w drobne białe groszki.  Tworzą one jednak wspólnie spójną całość.

Widzicie te małe czerwone kolczyki w kształcie różyczek? Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Wykonane z ogromną precyzją i pomysłem od razu podbiły moje serce. Wykonała je Domowa Manufaktura, która specjalizuje się w takich cudeńkach. 

Today's outfit is a bit more "baroque" than the previous ones. The coat that you can see on the pictures was bought a long time ago at Zara, but lately I've started wearing it more often. My outfit consists of seemingly mismatched elements, because I combined both black and white patterns on the skirt and a navy blue shirt with tiny white polka dots. However, together they make an interesting combination.

Do y
ou see those little red earrings in the shape of roses? I fell in love with them at first sight! They are made very precisely and are so cute. They are made by Domowa Manufaktura, she is great in this sort of stuff :)


coat: ZARA | skirt: TOPSHOP | shoes: BATA | necklace: GLITTER | earrings: DOMOWA MANUFAKTURA

Hugs and kisses,
Ola



17 komentarzy:

  1. mi sie bardzo podoba taki look :) koszula i spódnica są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne !!! super wygląd !

    zapraszam do mnie www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się Twoje buty i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji dodaję do obserwowanych, Wasz modowy duet mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten naszyjnik na cudnej koszuli - to dopiero klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódniczka i dodatki przy szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjęcia!!<3
    klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie!:)
    Poza tym fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie - najbardziej spodobała mi się koszuka plus naszyjnik - bardzo ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kurta/płaszczyk nie wiem jak nazwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, a ty wyglądasz super, widać piorunujące postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz! ładna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubi Cię aparat, to ważne, masz piękne długie nogi, stylizacja ok:)

    OdpowiedzUsuń