25.3.13

Hallow drum

Witajcie! Dzisiejszy outfit jest moim cichym buntem przeciwko zimowej wiośnie. Zamiast kolejnego posta ze zdjęciami mnie uśmiechniętej, udającej, że wcale nie jest mi tak zimno, a śnieg wokół mnie w ogóle mi nie przeszkadza, postanowiłam skorzystać tym razem z wersji w postaci studia. Temperatura pokojowa przekonała mnie praktycznie od razu. 

Sukienkę w kolorze baby blue znalazłam w Patit, od razu przykuła moją uwagę, prawdopodobnie dlatego, że miała dość żywy kolor, przywołujący na myśl niebo z chmurkami. Do tego dobrałam czarną, skórzaną ramoneskę oraz buty w wężowy print. To pierwszy raz, kiedy możecie widzieć mnie w opasce, ale mam wrażenie, że częściej będę wybierała tę opcję. 


Hello! Today's outfit is an expression of my quiet rebellion because of the wintry spring. Instead of another photo shoot  picturing me smiling and  pretending that  it's not so cold and the snow around me doesn't bother me, I have decided to have photos  in studio. Higher temperature has convinced me right away.

Dress in baby blue color I found in Patit. It immediately caught my attention, probably because it's quite vivid color, recalling me the sky with clouds. I am also wearing black leather jacket and schoes with a snake print. This is also the first time that you can see me wearing  the band, but I have the feeling that I will more often choose this option.




skirt: PATIT VINTAGE FASHION | shoes: MANGO | leather jacket: LOVE LABEL | bag: MOSCHINO | jewelry: H&M 



xoxo
Ola


17 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywnie! Tak folkowo-rockowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) jakaś wewnętrzna bohemian chic się we mnie najwidoczniej odezwała

      Usuń
  2. Świetnie. Torebusia mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. miło słyszeć, bez nieocenionej Klaudyny, nie byłoby to jednak możliwe;)

      Usuń
  5. Cudowna stylizacja ! Zakochalam sie w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatycznie ogląda się Twojego bloga piękne stylizacje,a sukienka rewelacja:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest dostepna w butiku patit vintage fashion ul. Dietla 50 Kraków

    OdpowiedzUsuń
  8. olu, boska stylizacja!!!!!
    pozdrawiam
    patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, dzięki wielkie!:) ten komentarz naprawdę dużo dla mnie znaczy:)

      Usuń
  9. Rewelacja! Jesteś bosko ubrana i masz niesamowity dar pozowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie masz świeeetne zdjęcia! Uwielbiam je!
    No i pewnie, że Cię już kojarzę! Takich zdjęć nie da się zapomnieć :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń