21.4.13

Louder than Sirens


Dzień dobry! Ostatnio rozglądałam się za parką idealną - dobrze wykonaną, o niebanalnej formie, oversize i koniecznie w kolorze moro. Będąc w Patit, zwróciłam na nią uwagę. Tak zakręciła mi w głowie, że od razu postanowiłam ją zakupić. Jak to mówią, łap, póki gorące! Co więcej, wreszcie jest słonecznie i jasno, więc wreszcie mogłam założyć moje ulubione akcesoria, czyli okulary przeciwsłoneczne. Chyba wykazuję się lekkim zakupoholizmem, gdyż na mojej półce co roku przybywa kilka nowych par :) 

Lately I've been looking for a perfect parka - especially for an oversize one, of great quality, but also with an original shape and in dark green color. Being in Patit, I've found the perfect one! It was so me, that I immediately decided to buy it. What's more, it's finally sunny outside, so I can finally put my favourite sunglasses on. I think I might be a little sunglassesholic, because every year several new pairs of sunglasses appear on my shelf :)



parka jacket: PATIT VINTAGE FASHION | trousers: TK MAXX | shoes: NEW LOOK | 
sunglasses: MOSCHINO | bracelet: BERSHKA | snack: FITELLA


Kisses, O.


23 komentarze:

  1. a ja każdą kupioną parę gubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zgubiłam jedną - przyznaję się bez bicia;) Ale nauczyłam się odkładać rzeczy na ich miejsce i u mnie ten system jakoś daje radę:)

      Usuń
  2. fantastyczny krój, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super, krój boski, a Ty cudownie wyglądasz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Cieszę się, że Wam się podoba

      Usuń
  5. świetny blog!!
    będę wpadać częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze zdjęcia wyglądają jak z jakiejś kampanii reklamowej!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!
    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. No coś Ty, zakupoholizm? :D Przecież okulary tak świetnie dopełniają każdą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, sorry że się wtrącam, ale słodko powiedziane :D
      Pozdrawiam Weri :)

      Usuń
    2. Haha, no tak:) Też tak sobie to tłumaczę :))

      O.

      Usuń
  9. Rewelacyjna parka, bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się ta parka, ma świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
  11. buty! <3 całość na ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia ! bardzo ciekawy płaszczyk ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń