12.5.13

Lemon mind


Dzień dobry! Pasy ostatnio zawojowały moją szafę. Królują w niej zarówno wąskie prążki, jak i szerokie pasy. Szczególną sympatią darzę te w tonacji biało - czarnej. Swoją drogą jeszcze nie tak dawno nie wyobrażałam sobie siebie w biało - czarnych pasach. Połączenie to było dla mnie zbyt kontrastowe i zbyt surowe. Ostatnio jednak je uwielbiam, łacząc głównie z neonowymi dodatkami bądź też rockowymi elementami. 

Hi! Currently, stripes are my number one in my wardrobe. It doesn't matter whether they are tight or wide and I could wear every type. I especially like the white&black pattern. By the way, not so long ago I couldn't imagine myself in black and white stripes. This mix was too contrasty and too raw for me. However, recently I have completely changed my mind. I wear them mainly with neon accessories or glamrock elements.


pics by Weri

jacket: DKNY by PATIT VINTAGE FASHION | skirt: TOPSHOP | belt: GIVENCHY | 
clutch & ring: ALDO | hat: BERSHKA | shoes: MANGO | asymmetric earring: ASOS

Kisses,
O.

 

16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, a w szczególności nr 1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja wiadomo, w końcu ja robiłam ... hyhy
      żartuję!
      Udany post Ola,
      Weri :)

      Usuń
  2. Świetny zestaw! Sukienka w paski bardzo mi się podoba, a takiej żółtej torebki szukam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biało czarne paski super, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie No cUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny look ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER!
    patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany zestaw. Piękna torebka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo połączenia różnych wzorów wszystko tworzy rewelacyjną całość. Extra.
    p.s drugie zdjęcie - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne połączenie, dobra stylizacja. Jedyne do czego bym się przyczepiła to Twoja postawa na fotce nr 3 - wyprostuj się, bądź kobieca:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń