16.6.13

Red Riding Hood


Dzień dobry! Ostatnio coraz bardziej skupiam się na fakturach, nie deseniach. Dlatego też w odmętów szafy wyciągnęłam tę kurtkę - bardzo podoba mi się materiał, z którego jest wykonana. Jest niewyobrażalnie ciepła, co sprawiło, że na chłodne dni w środku czerwca (sic!) w Krakowie, kiedy to ulewa spowodowała zbiorowy spadek samopoczucia, była idealna! W dodatku bardzo lubię jej kolor. Ni to czerwień, ni to burgund. Bardzo chętnie dowiem się, jak profesjonalnie nazywa się ta barwa. Pomożecie? Do tego moja beanie - standardowy must have mojej szafy. Pamiętam, że kupiłam ją, jak wszelkie zwierzęce motywy dopiero wchodziły do mody.


Bardzo lubię wszelkie koronki. Moja miłość do niej narodziła się niedawno, wciąż się poznajemy. Spódniczkę znalazłam w Patit, jest przecudna, elegancka, a koronka nadaje jej nieco zadziorności. Duży lajk!


Na ręcę mam bransoletkę z OUI. Masywna, aczkolwiek prosta forma ze spersonalizowanym napisem to to, co lubię najbardziej. Pewnie wielu z Was zastanawia się, czemu wygrawerowany jest na niej napis FUKS. Cóż, uważam, że dziwne zbiegi okoliczności potrafią zmienić nasze życie. Czasem wydaje nam się, że jest to zmiana negatywna. Dopiero później widzimy, że to był prawdziwy FUKS!



jacket: TOPSHOP | skirt: PATIT VINTAGE FASHION | shoes: TIMBERLAND | beanie: H&M |
bag: TOPSHOP | bracelet: OUI

Buziaki,
O.

11 komentarzy:

  1. fajny look a co do koronki to tez zaczynam się do niej pomału przekonywać.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super, świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zestawienie, a to jest sztuką , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka dość oryginalna, zwykle można spotkać tylko jednokolorowe z nadrukiem :) Bardzo fajna torebka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oczy, fajna biżuteria i super zestaw XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię koronkę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dodatki:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia! Bardzo fajnie wszystko ze sobą zestawione! :)

    OdpowiedzUsuń