14.12.13

Kolorowe lata 60te!

Jak wiecie już z TEGO posta, jestem słuchaczką szkoły Artystysznej Alernatywy na kierunku Wizaż i Stylizacja. Na "przedmiocie" (w sumie tak to można nazwać) Makijaż Historyczny przerabiamy makijaże wszystkich dekad 20. wieku, zaczynając od lat 20. Ostatnio na zaliczenie u pani Dominki Malisz miałam lata 60te - pomogła mi w tym moja przyjaciółka Natalia, która "posłużyła" mi jako modelka :) Od razu przepraszam za jakość - zdjęcia robiłyśmy na szybko telefonem!

Głównymi ikonami lat 60tych to przede wszystkim Twiggy, Edie Sedwick oraz Joan Shrompton. Na załączonych obrazkach dokładnie widać charakterystyczne elementy tej dekady: kolorowe oczy (najlepiej niebieski, zielony, fioletowy) obmalowane czarną kreską. Oko była nad wyraz powiększone białą kreską na linii wodnej, doklejanymi rzęsami również na dolnej linii (bardzo ważne), czasami nawet nieco niżej. Twiggy często domalowywała kreski eyelinerem, żeby jeszcze bardziej uwydatnić swoje oko! Usta są obrysowane kredką i mają naturalny odcień, brwi również pozostawione naturalnie.


To dobranoc .. czy tam udanej zabawy w sobotni wieczór ;)
Weri

4 komentarze:

  1. inspiracje swietne! u Twojej modelki zabraklo mi tych rzęs wlasnie charakterystycznych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, rzęsy są dorysowane! Jak się dokładnie przyjrzysz to te kreseczki na dolnej linii rzęs to właśnie eyeliner ;) Niestety tak jak pisałam zdjęcia były robione na szybko :/

      Usuń
  2. doklejane rzęsy i było by super kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160,000 women and men are using a simple and secret "liquid hack" to lose 1-2 lbs each night in their sleep.

    It's painless and works with anybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Go get a drinking glass and fill it up with water half the way

    2) Proceed to learn this weight loss HACK

    so you'll become 1-2 lbs skinnier the very next day!

    OdpowiedzUsuń