25.1.13

Po każdej burzy w szklance wody


Pamiętacie świetną Klaudynę? Robiła zdjęcia do ostatniego posta Oli i również posiada swojego bloga :)) Gdyż wielkie okno w ten dzień "należało" do Oli, ja jako tło do pozowania wybrałam wieeeelki (naprawdę jest ogromny) stary piec! Klaudyna jest profesjonalistką w każdym calu. Jest też bardzo cierpliwa, co w moim przypadku jest niezbędne, huehue.


Do you remember great Klaudyna? She took the pictures for Ola's latest post and also has her own blog :)) Since the big window "belonged" to Ola that day, I've chosen to pose in front of the biiiiig old stove! Klaudyna is a professional in every way. She's also very patient, which in my case is absolutely essential, huehue.


Kastet dostałam z okazji urodzin. Został (całkowicie!) zrobiony ręcznie przez moją koleżankę Annę-Lenę, z rodzinnego miasteczka Baden. Każda utworzona przez nią rzecz jest unikatowa, a Anna-Lena to kolorowa dusza :)
Po drugie, buty .. zakupiłam je jakoś po wakacjach, kiedy to razem z chłopakiem i znajomymi postanowiliśmy odwiedzić Trójmiasto. Spacerując po Gdańsku, natrafiłam na butik United Nude. Wnętrze było całe czarne, obsługa elegancka i uprzejma, więc weszłam, czemu nie? :P Chociaż wybór był trudny, szybko podjęłam decyzje. Zdecydowałam się na ten model, uwielbiam je :)


The knuckles were a birthday gift. They were (totally!) made by my friend Anna-Lena, from Baden, my hometown. Every created thing by her is unique, and Anna-Lena is simply a colorful soul :)
Secondly, the shoes .. I bought them like after holidays, when we decided, together with my boyfriend and some friends, to visit the Polish sea. Walking around Gdansk, I came across the boutique United Nude. The interior was all black, the venders were elegant and gracious, so I went in, why not? :P Although the choice was difficult, I quickly made ​​my decision. I decided on that model and I love it :)




sweter / sweater : ZARA | T-shirt : HALLHUBER | spodnie / trousers : VERO MODA
buty / shoes : UNITED NUDE | kolczyki / earrings : H&M

Weri,


PS: Tekst z tytułu pochodzi z piosenki "Stale Płynę" Meli Koteluk.
Text from the title is from the song "Stale Płynę" by Mela Koteluk.

11 komentarzy:

  1. super zdjecia i bardzo mi sie podobaja twoje spodnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jeszcze w 2 kolorach je mam :)

      Usuń
  2. Hihihihihi wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę masz TYLKO 22 lata?;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze jeszcze nie mam tyle .. a po drugie, czy wyglądam aż tak staro? ;)

      Usuń
  4. świetne! piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bardzo ciepła atmosfera

    OdpowiedzUsuń